Total Pageviews

Saturday 5 October 2013

TIPS PENTING CARA PENGAMBILAN SNE KAPSUL & BEUTSKIN ESSENCE

Cara pengambilan juga mempengaruhi kesan / result terhadap sesuatu supplement tambahan yang kita ambil.
Di sini saya ingin berkongsi beberapa Tips Penting Cara Pengambilan SNE Kapsul & Beutskin Essence 
Siapa yang taknak tengok result yang cepatkan? 


Ok tips-tips nya adalah:-
- Disarankan agar kunyah kapsul utk kesan lebih cepat dan positive. Ini kerana dengan mengunyah, cecair di dalam kapsul akan lebih cepat di serap di dalam badan berbanding menelan di mana, proses kapsul untuk larut ke seluruh badan mengambil masa. 
Kunyah kapsul SNE Kapsul & BE


- Di ambil pada waktu pagi 1 jam sebelum breakfast untuk kesan maksimum kerana pengambilan supplement ketika perut kosong memudahkan nutrien senang diserap. Tips dari saya mudah sahaja.Sebaik sahaja bangun dari tidur, telan SNE Kapsul & Beutskin Essence sebelum mandi pagi. So, bila anda dah settle mandi dan bersiap hias diri, anda telah pun mengambil masa sekurang-kurangnye 30minit di situ. 
Makan SNE Kapsul & Beutskin Essence 1 jam sebelum sarapan


- Disarankan pengambilan pada waktu malam sebelum tidur.Dikatakan, ketika tidur, badan dalam keadaan rehat dan pengambilan SNE KAPSUL & BEUTSKIN membantu memulihkan sel-sel dalam badan. 
Sebelum tidur jangan lupa telan SNE Kapsul & BE. Sebaik-baiknya 3/4 jam selepas makan malam.



- Pastikan air suam/kosong diminum sekurang-kurangnya 3 liter setiap hari kerana air berfungsi sebagai pembantu dalam proses pencernaan. Air disaring oleh ginjal dan dibuang melalui air kencing. Air juga merupakan medium utama yang membawa semua nutrien ke seluruh anggot badan yang memerlukan.

Minum Air Kosong/suam yang secukupnya.



- SNE Kapsul juga boleh disapu pada muka or tempat yg bermasalah, contohnye jerawat,luka, parut baru or ape-ape masalah kulit. In Shaa Allah anda akan mendapat kesan yang positive.

Luka besar di tangan pesakit akibat melecur (terkena minyak panas)
Gambar kecik: Makan + Sapu SNE Kapsul pada minggu-1
Gambar besar: 2 minggu selepas makan + sapu 

SMS/Whatsapp untuk info dan maklumat lanjut : 012 - 6769367

No comments: