Total Pageviews

Tuesday, 19 February 2013

Treenea Untuk Bayi & Kanak-Kanak

Bersedia sebelum kene..Bagi ibu-ibu yang mempunyai anak kecil di galakkan untuk membeli VCO Treenea.Kenapa??
VCO sebagai supplement tenaga untuk si ibu yang bekerja. Juga sebagai persediaan untuk anak kecil,mana tahu anak anda tetibe terkena demam campak atau eczema.
Boleh ke bayi atau kanak-kanak mengamalkan VCO. Boleh xde masalah. VCO hanyalah supplement iaitu diperbuat dari minyak kelapa dara organik.Bukannya buatan menggunakan "DRUGS".
Logiknya camnilah..kalau anda boleh masak menggunakan minyak zaitun,susu formula untuk anak kecil anda,xkan nak beri VCO dh fikir yang bukan-bukan.. :)
Jangan risau ya! VCO boleh di beri kepada anak kecik,tapi dos mesti dikurangkan..Bukan 1 kapsul, cume beberapa titisan sudah mencukupi untuk badan si kecil dan sapuan luaran dilakukan.
Jom kita baca testimoni dari pengguna yang menggunakan VCO untuk anak kecik mereka yang mengidap "DEMAM CAMPAK" & "ECZEMA"

Testimoni ini di ambil dari FB ya!
Credit to:
1) Syaz SZ
2) Shahidah Dealer Kepong
3) Ezy Insyira



Adik Keisha yang kena demam campak
"Hanya makan dan sapu VCOA proses penyembuhan mengambil masa lebih kurang seminggu tanpa parut dan kesan :)
Jangan risau, VCOA selamat diambil untuk pelbagai golongan termasuk kanak2 dan ibu mengandung ♥♥♥"



Baby Qaiser yang sangat sensitif kulitnya/ Eczema
"Mama yang baik hati sapu dan bagi makan Treenea VCOA dengan cara titis ke dalam mulut Qaiser! Lepas 5 hari kulit Qaiser pun makin cantik dan xde bintik2 merah dah."



Wednesday, 13 February 2013

Tips Untuk Bibir Kering.Amalkan ye!!!


Treenea VCOA sebagai pelembab bibir anda ♥

Dalam berpantang ni kadang2 selalu terlupa dan terkurang minum air. Tambah pulak sekarang musim panas. Bibir jadi merekah teruk n kering. Pedih bila bibir mengelupas.



Malam tadi eazy start sapu Treenea VCOA kat bibir. Gigit je hujung tu. Lepas sapu kat keseluruhan bibir yang lebih tu eazy kunyah macam gula-gula. Sedappp! N bibir pun tak kering lagi :)

* boleh juga sapu di muka lebihan VCOA tadi. Gambar eazy kat sebelah memang without makeup. Dalam berpantang mana boleh makeup kan. Lagipun duduk kat rumah aje. Hihihi*

SHARING IS CARING :)

Credit to : Eazy insyira (www.treenea2u.com)

Amalkan Tidur Awal


Untuk Kecantikan dan Kesihatan, Amalkan Tidur Awal 



Antara menjadi kekuatan seorang ibu untuk menguruskan anak-anak dan rumahtangga adalah dengan tidur awal. Ia membantu fungsi detoksifikasi hati dan penghasilan darah. 

Jika tidur lewat : 11 mlm - 1 pagi
Fungsi hati akan mempunyai masalah rembesan, masalah menyahtoksin dan penghasilan darah. Mereka yg kerap tidur lewat antara jam ini kebiasaannya akan tumbuh jerawat di kawasan pipi kiri kerana dalam tempoh masa itu adalah proses detoksifikasi di dalam hati, dan ia harus dilakukan dalam keadaan tidur yang amat lena.



Rahsia untuk ajak anak tidur awal adalah dengan ibu menyediakan suasana untuk mereka tidur awal dengan mengatakan ibupun nak tidur awal. Diperhatikan bahawa kanak-kanak yang tidur awal mempunyai daya tahan sakit yang lebih tinggi dari mereka yang tidur lewat. Ibu sihat, anak sihat.

Jom kita tidur awal..






Wasalam,
Azzehramaya